כמה זה עולה?

אתר הולו מאפשר לכם להזמין חולצות ומוצרים מודפסים אחרים מהמגוון הענק של העיצובים באתר או בעיצוב עצמי שלכם. חולצות לאירועים משפחתיים, לקבוצות מטיילים, לתנועות נוער, יחידות צבאיות, לאירועים עסקיים או סתם לפנק את עצמכם בעיצוב מדליק משלכם. בוחרים או מעצבים, נהנים ולובשים.

מחיר החולצה כולל הדפסה

החל מ-49.00

מחיר כל המוצרים מופיע בעמוד המוצרים, בעמודי החנות, בממשק העיצוב העצמי ובשדרת המעצבים. לא חשוב מה תבחרו. המחיר יוצג לכם ויתעדכן בהתאם לבחירת המוצרים. 

המוצרים שלנו

תוספת להדפסים מיוחדים

איורים ייחודיים של מעצבים 

הולו מאפשרת למעצבים המציגים בחנות אישית משלהם בשדרת המעצבים לגבות מחיר עבור השימוש בעיצוב שלהם. מחיר העיצוב שבחרתם יוצג מתחת למחיר המוצר. אנא שימו לב שהעלות הכוללת של המוצר והעיצוב מתאימה לכם. 

שדרת המעצבים

עלות שילוח

בהתאם לאיזור המסירה

הולו שולחת את המוצרים עם שליחי חברת HFD. אתם יכולים לקבל את המוצרים בנקודת חלוקה - תמורת 19 ש"ח או עם שליח עד הבית תמורת 39 ש"ח. מחיר השליחות יתווסף למחיר המוצר המודפס ויוצג באופן ברור בממשקי החנות, העיצוב ושדרת המעצבים. לפני ביצוע התשלום תוכלו לוודא שהעלות הכוללת של המוצר והשילוח מתאימים לכם. 

מדיניות משלוחים

חבילות בהנחה

מדי פעם אנחנו מפרסמים באתר מסבצעי מכירה מיוחדים. אלה יוצגו באזורים שונים של האתר ויופעלו אוטומטית, אם תזמינו את הכמויות המוגדרות במסגרת המבצע. 

intro wholesale

10% הנחה  על כל האתר

בהזנת קוד קופון: pro10

*בקניה של 500 ש"ח ומעלה 

20% הנחה  על כל האתר

בהזנת קוד קופון: pro20

*בקניה של 1000 ש"ח ומעלה 

מכירה בסיטונאות

ניתן להזמין מעל 50 פריטים

אם אתם סיטונאים של מוצרים מודפסים, מגיע לכם מחיר מיוחד ויחס מיוחד. אנא שלחו שלנו מייל עם הפרטים office@hollo.co.il או התקשרו אלינו בטלפון: 039033946. ונשמח להבין את זירת השיווק שלכם ולהציע תנאים מסחריים מתאימים. 

מידע לסיטונאים

מעצבים. נהנים. מדפיסים.