ההתרגשות שביצירה שווה הכול, אולם יש לזה ערך מוסף אם היצירה מובילה לתוצאה מקדמת. כך גם נוצר הרעיון של קידום מכירות באמצעות חולצות מודפסות. החולצה היא הפלטפורמה הכי טובה לפרסומת מהלכת – ככה יש סיכוי שיותר אנשים יכירו את הפרסומת ואולי אפילו יפעילו דיאלוג על המסר. דו – שיח עם תוכן חיובי או שלילי מקדם את המודעות למוצר. היום זה נפוץ ללכת עם חולצות צבעוניות, כשכל צבע מסמל את המסר או משייך את הלובש לקבוצה מסוימת. זה טוב להפגנות (הטרנד העכשווי), טוב לעסק, טוב למוצר – טוב לנו!
חולצות כמוצרי פרסום
בעוד חברות וארגונים גדולים שופכים כספים רבים על פרויקטים מקצועיים, על יציאה במבצעים, על מחקרים ובסוף גם על ייצור מוצרים וסוללת אנשים שעומדים מאחורי הפרויקט, הגיע הזמן לקדם גם את הפרויקט עצמו, עם חולצות שמזוהות עם הארגון או עם המוצר. מדובר על חולצות של נציגי קידום מכירות בשטח, מוכרים ואנשי מחסן, נהגים וכל מה שקשור לחברה. מי שבא במגע או נפגש איתם, מתוודע לעניין ואפילו יכול ליצור קשר עם החברה דרך אותו נציג.
חולצות כמוצר מגבש
אנחנו רגילים לראות חולצות לטיולים שנתיים שהדפיסו עליהם איורים, חולצות סיום מחזור לימודים או חולצות יחידה בצבא, חולצות לסיום מסלול וחולצות של ספונסרים שונים. כמו שעונדים טבעת כדי לסמן שהאדם נשוי, כך גם חולצה עם פרסומת – קוראת לאנשים דומים להתגבש ביחד, יוצרת מכנה משותף – וטובה גם לפרסום.
חולצות מודפסות – קל וזול
יותר משלטי חוצות שעולים אלפי ועשרות אלפי שקלים בחודש, חולצות הן השקעה קטנה ואפילו מזערית ביחס לזה, ועושות עבודה לא פחות חשובה – כל מי שלובש את החולצה הוא שגריר. קל להדפיס אותן – מתוכנת העיצוב במחשב ועד למדפסת של החולצה הדרך פשוטה – ממש בלחיצת כפתור.