מדיניות משלוחים

מדיניות המשלוחים

מדיניות משלוחים

מדיניות המשלוחים

מובהר בזאת כי מדיניות משלוחים זו כפופה להוראות התקנון, וככל שישנה סתירה בין ההוראות, אזי הוראות התקנות גוברות על דף מדיניות משלוחים זה.

 

א. אפשרויות משלוח:

1. איסוף עצמי ממשרדי האתר

מרגע קבלת האישור בהודעת SMS כי ההזמנה מוכנה, יהיה אפשר לאסוף את ההזמנה מכתובת: המרץ 20 פתח-תקווה.

2. משלוח באמצעות חברת שליחויות

לאחר ביצוע ההזמנה באתר, פרטי ההזמנה לרבות בחירת אופן המשלוח, לרבות יעד ההזמנה יפורטו באימייל.

 

ב. עלויות וזמני משלוח:

3. שליחות לבית אב

משלוחים המיועדים להפצה לבתי אב– המסירה תבוצע עד 3 ימי עסקים ועד סוף יום העסקים ולאחר תיאום מול הלקוח.

עלות שליחות סטנדרטית לבתי אב הינה 39 ש"ח פלוס מע"מ.

4. הזמנה לנקודת למרכזי חלוקה ולוקרים אוטומטיים (להלן: "שירות E-POST")

החלוקות יבוצעו בפריסה ארצית, וכוללים, בין היתר, תחנות דלק, מרכזי קניות, קניונים, שכונות מגורים ועוד. 

שליחות למרכזי שירות יימסרו ליעדם, ככל הניתן, עד 5 ימי עסקים.

עלות שליחות למרכז שירות הינה 19 ש"ח פלוס מע"מ.

בסיום כל רכישה באתר המכירות לקוח ו/או משתמש יוכל לבחור בשיטת השילוח E-POST לנקודות חלוקה ולוקרים אוטומטיים  ולאחר מכן יוכל לבחור את נקודת החלוקה המועדפת עליו לקבלת המוצר שרכש.

שירות הפצת החבילות של E-POST לנקודת חלוקה ולוקרים אוטומטיים הינו  לחבילות או מעטפות בגודל מקסימלי של 30X30X30 ס"מ ובמשקל של עד 5  ק"ג. חבילות שגודלן או משקלן יחרוג מעבר למפורט לעיל, יועברו באופן אוטומטי לשירות של שליחות עד לבית הלקוח בעלות של 39 ₪ לכל חבילה, כמו כן עקב השינוי זמן ההפצה יתעכב ב- 5 ימי עסקים נוספים לכל הפחות.

לאחר הגעתה של החברה ללוקר או לנקודות החלוקה, יישלח מסרון לגולש ו/או משתמש ובו מידע הנדרש לצורך איסוף החבילה, וזאת בתוך פרק זמן בן 7 ימי עסקים מנקודת החלוקה או 72 שעות לאיסוף החבילה מלוקר אוטומטי, לאחר פרק זמן זה, ההזמנה תוחזר למחסן הלוגיסטי של חברת השליחויות ומשם תושב לכתובת הגולש ו/או המזמין עם חבילות נוספות שלא נדרשו וזאת בתוך 30 ימים ממועד השבתן למרכז הלוגיסטי של חברת השליחויות.

6. הערות:

הזמנה סטנדרטית, הינה עד 7 ק"ג, ו/או 0.1 מ"ק בכל מקרה חבילה לא תחרוג ממטר בכל אחת ממידותיה.

יובהר כי הגולש ו/או המשתמש יחויב בתוספת תשלום לדמי המשלוח בנסיבות הבאות: (א) שינוי כתובת ההזמנה; (ב) כשל במסירת החבילה שאינה נובעת מהתנהלות האתר ו/או חברת השליחויות; (ג) מסירת חבילה שמשקלה מעל ל-10 ק"ג ומעל מידה של 40X40X40 ס"מ; (ד) ההזמנה מתבצעת לאילת ו/או לערבה;

בכל הנוגע לחבילה שמשקלה עולה על 10 ק"ג, המשלוח כפוף להסכם חברת המשלוחים. ככל שחברת המשלוחים לא תסכים לבצע את המשלוח, אזי הגולש ו/או המשתמש יהא רשאי להגיע למשרדי האתר לאסוף את החבילה.

משלוחים המיועדים להפצה באזורים חריגים יתבצעו עד 6 ימי עסקים. אזורים חריגים לעניין סעיף זה אזורים המופיעים בטבלת יעדים חריגים שבאתר חברת השליחויות ולרבות יישובי רמת הגולן, גבול הצפון, יישובי המגזר הערבי, יישובי בקעת הירדן, ישובים מעבר לקו הירוק (שטחים) יישובי עוטף עזה, אילת, ים המלח ויישובי הערבה. לא יסופקו מוצרים לישובים וכפרים מעבר לקו הירוק בעלי סיכון בטחוני.

מובהר כי המועדים המפורטים לעיל עוסקים באספקת מוצרים בתוך שטחי מדינת ישראל. אספקת מוצרים מחוץ לשטחי מדינת ישראל תתאפשר בכפוף למחיר משלוח הספציפי לכל מדינה ואין התחייבות לגבי זמן המשלוח. לשם ביצוע משלוח מחוץ לשטחי מדינת ישראל יש לפנות לאתר במספר: 03-9033946.

זמני המשלוח עלולים להשתנות בעת תרחישים חריגים, לרבות לאור כוח עליון.

 

ג. חשוב לדעת

האחריות בגין תוכן ההזמנה היא על הגולש ו/או המשתמש בלבד ועליו לוודא, טרם ביצוע ההזמנה, כי לא חלו טעויות כלשהן בביצוע ההזמנה.

אישור סופי לגבי ביצוע הזמנת מוצר יתקבל רק לאחר בדיקה טכנית של ההזמנה וביצוע חיוב תקין של אמצעי התשלום. אישור וקיבול ההזמנה יבוצע על ידי שליחת דוא"ל לגולש ו/או המשתמש מטעם האתר ו/או מי מטעמו.

ספירת הימים לביצוע ההזמנה על ידי האתר יחלו במועד אישור ההזמנה על ידי האתר ולא מרגע ביצוע ההזמנה על ידי הגולש ו/או המשתמש.

בידי הגולש ו/או המשתמש לאסוף את ההזמנה ממשרדי האתר תוך פרק זמן של 30 ימים מיום שליחת הודעה לפיה  ניתן לאסוף את המוצר לבין משלוח המוצר.

במידה והמוצר חוזר אל האתר בעקבות הזנת כתובת שגויה / אי איסוף הפריט בזמן יוכל הלקוח לאסוף את המוצר מהאתר, בתיאום מראש, או שהלקוח יחויב על משלוח חוזר בעלות מלאה. כמו כן, ספירת ימי החלוקה תתחיל מחדש, כאילו ההזמנה בוצעה ביום ביצוע המשלוח ללא הצלחה או ביום החזרת המוצר לאתר, בהתאם לנסיבות. יש לשים לב לשעת ביצוע ההזמנה באתר. הזמנות שיתקבלו לאחר השעה 14:00 במרבית המקרים יטופלו/ישלחו רק למחרת.

 ככל שהמוצר ישהה ברשות האתר כשלושה חודשים מעת קבלת המוצר חזרה, יראו את הגולש ו/או המשתמש כמי שקיבל את המוצר לשביעות רצונו והאמור לא יהא זכאי לכל פיצוי.

אין פיצוי בגין איחור או אי עמידה בזמני החלוקה.

יובהר כי יום עסקים חל בימים א-ה בין השעות 9:00-17:00. בתקופות שקודמות לחגים ובמהלך החגים, ייתכנו עיכובים בזמני ההפצה, כמו כן במהלך חודש נובמבר ותחילת דצמבר (חודש חגי האינטרנט).

ככל שהמוצר לא יסופק לגולש ו/או למשתמש בתוך 7 (שבעה) ימי עסקים בעקבות איחור שבאחריות האתר, להבדיל מאחריות חברת השליחויות (להלן: "המועד האחרון למסירה"), אזי בכפוף למתן הודעה אשר תימסר בתוך חודשיים מהמועד האחרון למסירה, הגולש ו/או המשתמש יהיו זכאים לפיצוי בדמות החזר דמי המשלוח הרלוונטי, בלבד. ככל שהמוצר לא יסופק לגולש ו/או למשתמש תוך פרק זמן נוסף של 15 ימי עסקים מיום קבלת ההודעה על אי הגעת המוצר בפרק הזמן שלעיל, האתר יזכה את הגולש ו/או המשתמש בגובה עלות ההזמנה.

יובהר כי גולש ו/או משתמש הבוחר לבצע את חלוקתו בשיטת ה-E-POST מצהיר כי הוא מודע לכך שייתכן ולאור עומס של חבילות הנמצאות בנקודת החלוקה אשר נבחרה על ידי הגולש ו/או המשתמש, אזי חברת השליחויות תהא רשאית לבחור נקודת חלוקה חלופית וזאת מבלי שיהיה לגולש ו/או למשתמש כל טענה ו/או טרוניה כנגד האתר ו/או מי מטעמו.

בביצוע ההזמנה, יש להקפיד על הקלדת כתובת מדויקת הכוללת: כתובת מלאה, לרבות קומה, כניסה שם על הדלת וכל מידע אחר שנחוץ על מנת שניתן יהיה לבצע מסירה מדויקת.

הגולש ו/או המשתמש אחראים לבדוק את המוצר תוך זמן סביר מקבלתו מהאתר. אם יימצא כי ישנה תקלה במוצר, אשר לא נגרמה בעת משלוח המוצר, על הגולש ו/או המשתמש לפנות תוך 14 יום מקבלת המוצר לשירות לקוחות האתר ולעדכן בדבר התקלה ואופייה. אם הגולש ו/או המשתמש לא שלח את התלונה במועד ו/או האתר סבור שהתלונה אינה מוצדקת ו/או עסקינן בתלונה שאינה נתמכת באסמכתאות אזי הגולש ו/או המשתמש לא יהיו זכאים לכל פיצוי ו/או שיפוי ו/או לכל תשלום אחר.

ככל שנתקבל על ידי הגולש ו/או המשתמש מוצר שאינו תואם את ההזמנה, לרבות הדפסה על מוצר שונה מההזמנה, כמות שונה של מוצרים, עיצוב שאינו תואם את ההזמנה וכיו"ב, אזי רוכש המוצר יהיה זכאי לקבל את המוצר אותו הזמין ללא תשלום נוסף בכפוף למתן הודעה לשירות האתר בתוך 14 ימים מיום קבלת ההזמנה ולעדכן בדבר הטעות. הגולש ו/או המשתמש לא יהיה זכאי לכל פיצוי נוסף בגין האמור. הפיצוי, בשום מקרה, לא יעלה על עלות המוצר המוזמן שלגביו נעשתה טעות, בהתאם למחיר הנתון בחשבונית ההזמנה.

יובהר כי סטייה של עד 5 סנטימטר במידות המוצר בין הנתון באתר לבין המסופק לגולש ו/או המזמין וכן סטייה של עד 25% בגווני הצבע על המוצר שהוזמן לא יהוו אי התאמה.

בעת הזמנה שהיקפה פר מוצר, עולה על 7 העתקים, מבצע ההזמנה רשאי להגיע לאתר ולאשר דוגמה מודפסת טרם ייצור יתרת ההזמנה. האמור כפוף לתיאום מראש מול משרדי האתר, בטלפון מספר 03-9033946ו/או באמצעות כתובת הדוא"ל הבא: office@hollo.co.il.

האתר ו/או חברת השליחויות או מי מטעמם אינם אחראים לאובדן ו/או גניבת תעודת המשלוח, ובכלל זה לאור מחדל ו/או רשלנות באיסופה.

האחריות על העלאת תמונה באיכות גבוהה דיו לשם קבלת מוצר מוגמר ברמה הנהוגה על ידי האתר היא על הגולש ו/או המשתמש ועליו לבחון את הקובץ המועלה טרם עשיית שימוש בקובץ זה באתר. הגולש ו/או המשתמש לא יהא זכאי לכל טענה כנגד האתר בגין קבלת מוצר שאינו תואם את ציפיותיו כאשר האמור נגרם בעקבות העלאת קובץ באיכות ירודה.

מוצרים אשר נשלחו בחזרה אל האתר בעקבות אי איסוף המוצר ממקום הימצאו (לדוגמא נקודת חלוקה או לוקרים) ו/או מכיוון שנמסרה כתובת שגויה ו/או לא הגולש ו/או המשתמש לא שהה במועד שנקבע אל מול השליח, אזי בפני הגולש ו/או המשתמש יעמדו שתי חלופות: (א) לאסוף את המוצר מהאתר, לאחר תיאום מראש; (ב) לשלם על משלוח נוסף. ככל שהמוצר ישהה ברשות האתר כשלושה חודשים מעת קבלת המוצר חזרה, יראו את הגולש ו/או המשתמש כמי שקיבל את המוצר לשביעות רצונו והאמור לא יהא זכאי לכל פיצוי.