מי אנחנו

 חנות להדפסת חולצות

מי אנחנו

 חנות להדפסת חולצות

אנחנו בטוחים שכשתיכנסו למשרדי הולו ולאולם הייצור שלנו תחשבו לרגע שאולי בטעות הגעתם לחברת היי-טק ולא לבית דפוס.

מכונות ההדפסה והייבוש שלנו הן המובילות בעולם. מחסן המוצרים שלנו מודרני, מאורגן ומנוהל בקפדנות. מערך אבטחת האיכות מוודא שכל הזמנה מתבצעת במהירות ודייקנות ונשלחת אליכם בדיוק כמו שרציתם וללא המתנה. את כל זה אנחנו עושים כדי שאתם תוכלו לעצב ולהזמין חולצות מודפסות ומוצרי טקסטיל אחרים באיכות גבוהה וזמן אספקה קצר, בקיצור – כדי שאתם תצאו הכי מרוצים שאפשר.

הדפסת המוצרים מתבצעת על מכונות Avalanche מתוצרת קורנית. לא מכירים? אנחנו רק נגיד שאלה המכונות הטובות והמהירות בעולם להדפסה על מוצרי טקסטיל מוכנים, ושאלה המכונות שבהן מצויידת גם חברת אמזון בארה"ב. כן, הולו לגמרי בחזית הטכנולוגיה.

הולו היא הרבה יותר מחנות להדפסת חולצות, אנו אמנים בתחום. אנו מאוד אוהבים את מה שאנחנו עושים, ובהחלט הדבר בא לידי ביטוי בעבודה שלנו ובשירות שאנו מספקים ששם אתם תמיד במקום הראשון.

 

45 שנים בפרסום וטכנולוגיות דפוס מתקדמות

דפוס והיי-טק. גם אם לכם החיבור נשמע מוזר, לנו הוא טבעי לחלוטין. למה טיבעי? כי זה מה שאנחנו עושים כבר... אבל מי סופר?
אנחנו סופרים, ועוד איך (-:  45 שנים של שילוט חוצות תלת מימדי, פיתוח מכונות דפוס רחבות, מעורבות אישית בפיתוח מכונות ההדפסה על טקסטיל של חברת קורנית, הפעלת בית הדפוס המוביל להדפסות ענק, ייזום ושיווק משחקי חשיבה יצירתיים לילדים ומשפחות וב-8 השנים האחרונות, בהדפסה על חולצות באיכות הגבוהה ביותר בישראל.

 

יצירתיות – מעל לכל

כדי שגם ההורים שלכם וגם הילדים שלכם (עוד אין לכם ילדים...?) יהנו מהמוצרים של הולו, הסטודיו שלנו עובד יום ולילה ביצירת עיצובים מגניבים, לכל אחד ולכל אירוע שאפשר להעלות על הדעת: אירועים משפחתיים, גנים ובתי ספר, תנועות נוער ויחידות צבא, קבוצות ספורט ומקומות עבודה, משרדי ממשלה ומוסדות ציבור. אלפי עיצובים עומדים לרשותכם לבחירה והזמנה מהירה.

 

עיצוב עצמי – בקצות אצבעותיכם

אם אתם בעניין של עיצוב ייחודי שלכם, אתם יכולים להעלות לממשק העיצוב של הולו תמונות וטקסטים, וליצור עיצוב אישי מדליק משלכם. וזה פשוט כמו לספור עד 4. מעצבים – מדפיסים – לובשים - נהנים.

 

שדרת המעצבים

מה עוד יש לנו כאן בהולו? מוצרים שעוצבו ע"י אמנים ומעצבים מהמובילים בארץ. זהו מאגר עיצובים המתעדכן מדי יום ועומד כולו לרשותכם, עם ממשק הבחירה הידידותי של הולו.

 

איכות מעולה

אנו מעמידים לרשותכם חולצות ומוצרים אחרים להדפסה, תוך שמקפידים על הדפסה בסטנדרט גבוה של איכות. אצלנו תוכלו לבצע הדפסה על חולצות ממש בקלות באמצעות ממשק ייחודי עבור כל מטרה: חתונה, סיום מסלול או קורס, טיול שנתי, מיתוג, קידום עסקי או כל אירוע עסקי ומשפחתי.

שירות מצוין

עיצבנו לכם ממשק נוח שיאפשר לכם לעצב חולצות בכוחות עצמכם ללא הצורך בעזרה. ההזמנה מתבצעת אונליין ומגיעה אלינו, שם המומחים שלנו דואגים לעקוב אחריה, תוך שמשתמשים באמצעי פיקוח ובקרה מתקדמים. כך אנו מבטיחים שכל הזמנה תודפס לשלמות, שלא יהיו טעויות ושאתם תיהנו מהתוצאות והשירות הטובים ביותר.

משלוחים מהירים

אנו יודעים שהזמן שלכם יקר, ולכן מקפידים על משלוחים מהירים לכל חלקי הארץ. אצלנו אתם יכולים גם לבחור את סוג המשלוח שאתם מעדיפים ולהתאים אותו באופן אישי לצרכים ולזמן הפנוי שלכם .  

אפשרויות עיצוב מגוונות

אנו מאמינים שכל אחד יכול להדפיס חולצות מגניבות. לכן בהולו אנו מעמידים לרשותכם פלטפורמה מעולה לעיצוב והדפסת חולצות מאפס. אם אתם רוצים, אפשר גם לבחור בעיצובים מוכנים על פי קטגוריות, וכמובן שאתם יכולים גם לבקר בשדרת המעצבים שלנו ולבחור עיצובים מדליקים של מיטב המעצבים והמאיירים והכל, הכי בקלות!

חנות להדפסת חולצות בתל אביב ואונליין

הולו זו חנות להדפסת חולצות במרכז שמעמידה לרשותכם את האפשרות להדפיס חולצות אונליין ישירות דרך האתר! אתם מוזמנים להצטרף למעצבים מובילים שמזמינים מאתנו חולצות לקולקציות שלהם ולעצב חולצות בעיצוב אישי לעצמכם, לאנשים האהובים עליכם, ללקוחות, לעובדים ולכל מי שתרצו! אנו כאן עבורכם תמיד!

 

וזה עוד לא הכל

גם ברגע זה, עסוק צוות הפיתוח של הולו בהוספת מוצרים ורעיונות כדי שכל פעם שתבואו לבקר באתר, יהיה לנו משהו חדש להציע לכם.